PROVES D’ANIVELLACIÓ PER AL CURS 25-26. 22 de SETEMBRE 25

El resultat de la prova d’anivellació només implica l’assignació a l’alumne del curs que li correspondria, NO és una matrícula.

El període de matrícula de darreres vacants s’obrirà del 23 al 29 de setembre 2025. En aquest període,si hi ha vancats disponibles, us podreu matricular del nivell que us doni la prova o inferior. 

ANGLÈS ALTRES IDIOMES
Quan, com i on es realitzen? La prova d’anglès es pot fer AQUÍ ONLINE durant el periode de matrícula d’anglès

Aquest procés s’ha de fer amb un ordinador, no està preparat per a mòbils o tauletes. 

FORMULARI PER APUNTAR-SE A LES PROVES D’ANIVELLACIÓ EL 22 DE SETEMBRE 

Informació sobre aules i horaris de les convocatòries

Alemany

Àrab

Català 

Espanyol

Francès

Italià

Japonès

Rus

Xinès

Com són les proves?
Informació sobre la prova online d’anglès
Informació sobre el format de les proves d’anivellació presencials:

Alemany: 
Àrab: 
Català: 
Espanyol: 
Francès: 
Italià: 
Japonès 

Rus:
Xinès:

Com i quan es comuniquen els resultats als alumnes ?
Es lliura el justificant telemàticament immediatament desprès de fer la prova d’anglès.
RESULTATS prova realitzada dia 22/09: es publicaran el 23 de setembre a les 10.00h

Alemany
Àrab
Català
Espanyol
Francès
Italià
Japonès
Xinès
Rus

Què han de fer els alumnes després de conèixer els resultats? Els alumnes han d’enviar el justificant d’haver fet la prova d’anglès amb la documentació per a la sol·licitud de plaça en el moment de realitzar la matrícula. A la matrícula els alumnes hauran de sol·licitar el nivell al qual puguin acccedir segons els resultats de les proves d’anivellació o inferior.