Matrícula dels cursos específics anuals i
del 1r quadrimestre (curs 2023-2024)

 

NOTA: Inici dels cursos específics del 1r quadrimestre i anuals: dimecres 18/10/2023 i dijous 19/10/2023.
El curs “Alemany per al turisme – A1” comença el 07/11/2023.

Aules on s’imparteixen: clicau aquí (pendent de publicació; s’actualitzarà el 17/10/2023).

 

Informació actualitzada a: 02/10/2023

Informació sobre l’oferta de cursos anuals i del 1r quadrimestre Per veure els cursos que oferim tant anuals com del primer quadrimestre,

clicau aquí.

 

Fitxes informatives Fitxes informatives amb un resum dels cursos que s’ofereixen:

clicau aquí.

Adjudicació de places –
TERMINIS I CONDICIONS
 

Inici: L’adjudicació de places s’inicia el 03/10/2023 i continuarà fins dia 10/10/2023. Si sobren places,  obrirem un nou termini d’inscripció.

MOLT IMPORTANT: les sol·licituds rebudes abans del 03/10/2023 no seran ateses.

Com adjudica l’EOI de Palma les places?

Adjudicam les places vacants per ordre d’arribada dels correus electrònics (a partir del 03/10/2023).

Adjudicació de places – PROCEDIMENT 1) Enviau un correu electrònic a l’adreça: especifics.secretaria@eoipalma.com
amb:

  •  la fitxa de sol·licitud emplenada:

cursos anuals: descàrrega fitxa de sol·licitud
cursos del 1r quadrimestre: descàrrega fitxa sol·licitud

  • foto/pdf del vostre DNI/NIE

 

  • si vostè està en situació d’atur, envïi’ns el document ‘Informe de període ininterromput inscrit en situació d’atur” amb una antiguitat de com a màxim 30 dies.

 

Nota: a l’assumpte del correu electrònic ha de figurar:

LLINATGES I NOM: sol·licitud plaça en el curs específic de ________ (indicau el curs)

 

2) Esperau instruccions via correu electrònic de la secretaria de l’EOI de Palma pel que fa al pagament de les taxes i la formalització de la matrícula.

Intentarem respondre-us tan aviat com puguem.

Si passats 7 dies, no heu rebut cap correu de resposta de l’EOI de Palma vol dir que no heu obtingut plaça per al curs.

Característiques dels cursos Ràtio: la ràtio mínima és de 12 alumnes per grup (en el cas de: àrab, japonès, rus i xinès de 8 alumnes).
Inici dels cursos anuals i del 1r quadrimestre:

Inici dels cursos específics del 1r quadrimestre i anuals: dimecres 18/10/2023 i dijous 19/10/2023.
El curs “Alemany per al turisme – A1” comença el 07/11/2023.

Divendres lectius: A més de les sessions de classe establertes a l’horari del curs també se’n fan alguns divendres dels establerts com a lectius per al curs 2023-24. Aquests divendres es poden consultar al calendari del curs 2023-2024. El professorat us n’informarà.
Taxes del curs per antic i nou alumnat ordinari:

Taxa curs específic: 75,53€

Taxa serveis generals (només es paga una vegada per curs escolar): 11, 62€

Taxa obertura expedient (només nou alumnat): 24, 40€

Per a bonificacions i exempcions de taxes: consultau la nostra pàgina web clicant aquí.

Certificació: Si l’alumnat assisteix a un 80% de les classes, pot sol·licitar un certificat d’assistència previ pagament de la taxa corresponent.

MOLT IMPORTANT: Aquests cursos no inclouen dret a examen i si us voleu examinar per lliure de les proves de certificació haureu de pagar la taxa fixada quan s’obri el termini de matrícula corresponent al nivell que us interessa.

Requisits lingüístics per participar en aquests cursos Es recomana tenir un nivell d’idioma suficient per poder seguir les classes d’aquests cursos. Consultau les fitxes resum de cada curs i el nivell exigit.