Carregant la vista
Club de lectura Japonès (Aula 1.7) (IES SES ESTACIONS)
EOI de Palma Carrer d'Aragó, 59, Palma de Mallorca, ILLES BALEARS, EspanyaCelebrem el dia Internacional de la Dona: projecció de Blava Terra i col·loqui.
EOI de Palma Carrer d'Aragó, 59, Palma de Mallorca, ILLES BALEARS, EspanyaProjecció de Blava Terra, un curt de de la mallorquina Marine Auclair March, i una xerrada-col·loqui amb ella. Aquest curt va guanyar el premi al millor curtmetratge a l'Atlàntida Film Fest de l'any … Continua
Formació del professorat Nº4
EOI de Palma Carrer d'Aragó, 59, Palma de Mallorca, ILLES BALEARS, EspanyaTemàtica: com dinamitzar l'aula i activitats pràctiques Títol: "Dinamitza la teva clase: idiomes amb art" Ponent: Concepció Mengíbar Rico (Directora i professora d'anglès de l'EOI de Jaén)
CCP
TelemàticReunió de la Comissió de coordinació pedagògica
Book Club (Room 4)
EOI de Palma Carrer d'Aragó, 59, Palma de Mallorca, ILLES BALEARS, EspanyaDia Kosmos
EOI de Palma Carrer d'Aragó, 59, Palma de Mallorca, ILLES BALEARS, EspanyaOrganitzat pel Departament de rus. Aula multimèdia
Seminario spettacolo su Raffaella Carrà
IES LlompartAmb l'actor italià Simone Negrin
Parlem del Japò
IES Ses EstacionsAula 1-8 En japonès Obert a tothom a partir del nivell B1 IES Ses Estacions
Dansa Àrab
IES Guillem SagreraUn recorregut per músiques i estils. Aloha Dance School