SOL·LICITUD DE CANVI DE GRUP pel CURS 2025-26. SISTEMA AUTOMÀTIC DE PERMUTA (Tancat)

  • La sol·licitud de canvi de grup es farà a través de Centrosnet.
  • Consulteu la nostra oferta formativa aquí.
  • El termini comença el proper 15 d’octubre a les 9:00h i acaba el 18 d’octubre a les 23:59h.
  • El sistema no permetrà sol·licitar canvis si la vostra matrícula no ha estat formalitzada correctament.
  • L’alumnat podrà sol·licitar un o diversos grups per a fer el canvi. El límit de sol·licituds de canvi serà de 5. El canvi es produirà de manera immediata si hi ha places disponibles o quedarà en espera en cas que no hi hagi vacants.
  • Si s’aconsegueix la plaça sol·licitada al moment de fer la sol.licitud, apareixerà en pantalla un missatge que us informarà del canvi i haureu de marcar la casella d’acceptació.
  • Se us demanarà una adreça de correu per a comunicar-vos el canvi concedit quan aquest es produeixi.
  • Apareixerà una casella d’acceptació per a confirmar que heu llegit la informació i que estau d’acord amb el procés.
  • En el vostre perfil de Centrosnet, disposareu d’una pantalla de consulta amb les sol·licituds realitzades. Podreu anul·lar qualsevol de les vostres sol·licituds i tornar a realitzar-ne una altra sempre que el termini estigui obert.

Durant el curs

 

  • Una vegada passat el termini en línia a començament de curs per canviar d’horari, acceptam sol·licituds de canvi d’horari adreçades a la Prefectura d’Estudis  sempre que estiguin justificades documentalment.
  • L’alumnat interessat a fer un canvi d’horari ha de enviar, a través del  correu electrònic a secretaria@eoipalma.com, una sol·licitud de canvi d’horari emplenada i aportar documentació justificativa.
  • Sol·licitud de canvi d’horari fora termini per emplenar.
  • El fet que un/a alumne/a sol·liciti un canvi d’horari no vol dir que aquest canvi es concedeixi. El canvi de grup està supeditat al fet que hi hagi una vacant en el grup/s sol·licitat/s i al fet que la documentació aportada justifiqui la sol·licitud.