MATRÍCULA ÚLTIMES VACANTS CURS 22-23

IMPORTANT.

  • No feu cap pagament sense haver obtingut abans el resguard de matrícula.I
  • Es recomana realitzar la matrícula amb un ordinador personal i no amb una tablet o mòbil

  1 : Elecció de grup     Clicau aquí

 2- Pagaments – Clicau aquí

 3 – Pujada i enviament de documentació  Clicau aquí

  • Termini – 72 hores deprés de l’assignació de plaça
  • DOCUMENTACIÓ A ENTREGAR:
    1. Còpia DNI o NIE en vigor per dues cares
    2. Resguard del pagament de l’aportació complementària de 8€
    3. Resguards dels pagaments de les taxes  i /o  justificant de les bonificacions o exempcions (atur, família nombrosa, etc). Més informació
    4. Si accediu a un nivell superior a A1 i el nivell anterior no s’ha cursat a l’EOI de Palma. Heu d’aportar qualsevol d’aquests documents:
        • acreditació reconeguda per la Conselleria 
        • resguard prova d’anivellació d’anglès / res en el cas dels altres idiomes ´L’EOI de Palma ja té les dades.
        • certificat d’altres escoles Oficials d’Idiomes o That’s English 
  • Informació sobre el procediment de pujada i enviament de documentació

4 – Comprovació de matrícula

  • Una vegada hàgiu pujat la documentació requerida podeu anar a classe. Heu de mostrar al professor el resguard de matrícula el primer dia. 
  • Encara que hàgiu realitzat totes aquestes passes correctament, a centrosnet figurarà que no heu pagat i que la matrícula no s’ha formalitzat fins que secretaria validi la documentació. Aquest tràmit no és immediat, haurà d’esperar un correu de la secretària de l’EOI quan la seva matrícula estigui validada o hi hagi alguna incidència amb la documentació.
  • És aconsellable que consulteu el vostre compte i la safata de correu no desitjat regularment.

Informació completa sobre el procediment de matrícula