LLISTES DEFINITIVES D’ADMESOS I DE RESERVA – CURS 2021-22 (PREINSCRIPCIÓ SETEMBRE)
Les persones apareixen a les llistes per ordre alfabètic, a continuació figura el seu DNI encriptat, el nivell que sol·licitat, la situació – admès o no admès- i finalment, si s’ha demanat l’idioma com a primera o segona opció. A l’esquerra figura el seu número per ordre d’admissió precedit per una A si la persona ha estat admesa o R si està a la reserva.
Sorteig – Les lletres per establir l’ordre d’admissió a les EOI per al curs 2021-2022 són “EH”. Les places s’adjudicaran en primer lloc als alumnes que hagin triat l’idioma com a primera opció i després, si hi ha vacants, als alumnes que hagin triat l’idioma com a segona opció.
- MATRICULA ADMESOS – 27 i 28 DE SETEMBRE – Les persones admeses que no formalitzin la seva matrícula aquests dies perdran la plaça adjudicada. –
- ADJUDICACIÓ PLACES DE LA LLISTA DE RESERVA – Informació procediment – 29 DE SETEMBRE
-
-
- TOTS ELS IDIOMES PREINSCRIPCIÓ SETEMBRE I CATALÀ LLISTA D’ESPERA PREINSCRIPCIÓ JUNY – 30 DE SETEMBRE
- CATALÀ PREINSCRIPCIÓ SETEMBRE –1 D’OCTUBRE
-